Listening Matters

Klantenservice

BESTELLEN

RUILEN EN RETOURNEREN

BETALEN

GARANTIE & REPARATIE

BEZORGEN & AFHALEN

KLACHTEN

Persoonlijke hulp

Kunnen we je helpen?

Wij helpen je graag persoonlijk en nemen hier alle tijd voor. We zijn bereikbaar via e-mail en telefoon. Uiteraard ben je ook van harte welkom in onze winkel.

We doen ons best om jouw bericht binnen de openingstijden dezelfde dag nog te beantwoorden. Neem je buiten de openingstijden contact met ons op dan proberen we jouw bericht op de eerst volgende werkdag te beantwoorden.

Heb je een vraag?

We staan voor je klaar

Bel ons

035 78 55 397

Mail ons

contact@listeningmatters.nl

Kom langs in onze winkel!

Borneolaan 25
1217 GX Hilversum

Advies
Om tot de voor jou juiste keuze te komen, begeleiden we graag je aankoop. Ons team van specialisten staat altijd voor je klaar voor deskundig advies. Dat kan in de winkel, maar natuurlijk ook op afstand voorafgaand aan een online aankoop. Neem simpelweg contact op met ons en we zijn je graag van dienst! Oriënteer je je graag online dan is onze website daar de uitgelezen mogelijkheid voor. Geef je er vervolgens voorafgaand aan een aankoop de voorkeur aan om de producten eerst te komen beluisteren en te ervaren, dan biedt onze winkel daar alle gelegenheid toe. In een groot aantal luisterruimtes en experience area’s staan de producten opgesteld en het Listening Matters team van deskundigen demonstreert ze graag en staat tot je beschikking met het advies van liefhebbers.

Prijzen
Alle vermelde prijzen op de website zijn incl. 21% BTW. Bij een winkel- of webwinkel aankoop ontvangt je altijd een aankoopfactuur met daarop gespecificeerd het BTW-bedrag. De aankoopfactuur is tevens je garantiebewijs. Het verzenden van bestellingen is gratis, er komen dus nooit verzendkosten bovenop de getoonde prijs. 

Bestelling plaatsen
Het plaatsen van een online bestelling hebben we zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Heb je het product of de producten van je keuze gevonden, dan kun je deze met de groene winkelmand button in de winkelwagen plaatsen. Kies vervolgens voor ‘verder winkelen’ of wanneer alle gewenste producten in de winkelwagen zitten voor ‘bekijk winkelmandje’. Het is dan nog mogelijk om de gewenste aantallen aan te passen per product.  Kies vervolgens voor afhalen of verzenden en ga verder naar ‘doorgaan met afrekenen’. In het geval van afhalen kan de bestelling na het invullen van de persoonlijke gegevens worden bevestigd. Betaling vindt plaats in de winkel bij het afhalen van de bestelling. In het geval van verzending kan de bestelling na het invullen van de persoonlijke gegevens worden bevestigd waarna het proces van online betalen nog plaats zal vinden met de door jou gewenste betaalmethode. We zullen de bestelling nu aan je gaan verzenden.

Bestelling wijzigen of annuleren
Gedurende de behandelduur van de bestelling kan een bestelling (of een deel ervan), kosteloos worden gewijzigd of geannuleerd, tenzij anders overeengekomen. Neem hiervoor contact met ons op, zodat we de gewenste aanpassingen kunnen doorvoeren in ons systeem. Wijzigingen worden vervolgens altijd per email aan je bevestigd en zijn eveneens te raadplegen in je eigen winkelaccount.

Voorraadstatus en levertijden
Op de website wordt bij elk product de voorraadstatus en de bijbehorende levertermijn aangegeven. Producten welke op voorraad zijn kunnen direct, vaak de volgende werkdag, bij je thuis of op een ander gewenst adres worden afgeleverd. Uitzondering hierop kunnen producten zijn met dusdanige afmetingen, gewicht of omvang dat ze niet met een standaard transportdienst kunnen worden vervoerd. Deze worden op afspraak door ons zelf vervoerd. Bij producten die niet op voorraad zijn wordt een zo nauwkeurig mogelijke levertijd aangegeven. Hieraan kunnen echter geen rechten worden ontleend. Bij een bestelling die gedeeltelijk bestaat uit voorradige producten en gedeeltelijk bestaat uit niet voorradige producten, zullen wij leveren op het moment dat de bestelling compleet voorradig is. Wil je de voorradige producten meteen ontvangen, voer dan meerdere bestellingen in of vermeld in het opmerkingenveld van de bestelling dat deelleveringen op prijs worden gesteld. Indien de opgegeven levertijd zal worden overschreden, brengen wij je hiervan vooraf op de hoogte.

Klachten

Listening Matters streeft niet alleen altijd naar een tevreden klant, wij werken er de hele dag met ons hele team aan om dit ook telkens te bereiken, op alle fronten. Ben je onverhoopt toch niet tevreden over een geleverd product door Listening Matters of over de geleverde dienstverlening van Listening Matters, dan verzoeken wij je contact met ons op te nemen. Uiteraard met als doelstelling om er alles aan te doen je alsnog tevreden te stellen. Wanneer je een klacht indient, krijgt je hierop uiterlijk binnen 3 werkdagen een inhoudelijke reactie. Wanneer je niet tevreden met de reactie en/of oplossing van Listening Matters, dan kun je je klacht richten aan de directie van Listening Matters. Dit kan schriftelijk of per email.

Listening Matters High end Audio B.V.
t.a.v. de directie
Borneolaan 25
1217 GX Hilversum

Wij doen ons best om je zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie te geven.

Mocht deze reactie niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel waarbij Listening Matters is aangesloten of aan het Europese online geschillenplatform (ODR).